Ijopetseigramo

 

moose

 

Januar 2016te pri samom kraju a ja odlučio da nešto konačno napišem. Moje prvo javljanje nakon finalnog prebega u Kanadu. Trebalo je malo vremena da se sredim pa da ponovo sednem za tastaturu ali eve me ijopet.

Ima toliko puno stvari o kojima valja zboriti. Nova iskustva, novi svet, nova godina, nova vlada, novi izbori…

Puno dešavanja i izazova za moje receptore. Pivo je nekako dominiralo proteklom godinom pa bi je prosto nazvao Godinom Bogate Krigle. No detaljnije o tome drugom prilikom. Ono što me najviše masira svo vreme jesu stalna poređenja na relaciji Srbiji-Kanada. Normalno je to za nekog ko nema ni godinu iza sebe na drugom kontinentu. Tek upoznajem ovu grdosiju od države pa se mišljenje još formira ali se neprestano, u mojoj umnoj daščari  sve poredi sa materom nam Srbijom i Evropom naravno.

Naredne postove ću posvetiti svojim iskustvima, te uz pomoć mog reporterski dresiranog uma, potpuno neobjektivno i vazda šarlatanski opisivati ono što me snađe. Naravno da pomno pratim prilike u matici (to je onako dijasporični izraz za Srbiju koji sad moram češće koristiti) pa će biti lepo dotaći se „matičnih“ tema i zbivanija. Ništa kao pljuvanje izdaleka i deljenje pameti sa sigurne distance. No to mi je sudbina i nema mi druge.

Osećam da mi još fali da se ovde povežem sa našom crkvenom zajednicom, kupim plantažu praziluka i bacim se na ozbiljno Srbovanje. Sreća pa sam krstofobičan inače bi to bio logičan sledeći korak.

1

Ovako, dobijaćete uglavnom vizuelne detalje poput ovog, slike najlepšeg i najvećeg božanstva na ovoj planeti – Presvetle Majke Prirode.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Ijopetseigramo

Ostavite odgovor

