Puter u kavi

bulletproof-butter-coffee-604x270

Znam da je u Stradiji sve gore. Ne treba nikom doktorat sa Megatrenda da „preleti“ kroz još friška sećanja i vidi gde smo bili početkom dvehiljaditih a gde smo sada. Tužnije od toga je što nema puno nade da će se nešto promeniti na bolje- ni uskoro, ni za dvadeset godina. Poprilično siva slika budućnosti , zar ne?

Dnevna štampa je podjednako depresivna. Ljudi sve manje čitaju novine. Ja međutim, ne mogu da odolim povremenom prelistavanju novina. Da, rekao sam prelistavanju jer to i radim. Ne dao mi bog da sve ono zlo pročitam. Nema te detoksikacije jetre ili klistira koji bi mi pomogli. Možda čitnem koji članak ali mora baš da ima dobar naslov. Ponekad radi razbijanja rutine pročitam totalno glup naslov. Jedini uslov u tom slučaju je da mora da bude izrazito debilan i da me zakači poluinfarkt kad naglas prosričem reči iz titulara.

Takav mi se ukaza nedavno pred očima. Istog momenta me obuze drhtavica, temperatura skoči na opasnih 38,2 a prsti sami pođoše k njemu :

Smršajte pijući kafu: Dovoljno je da znate ovaj trik“

Iza ovog nadahnjujućeg članka Blic Žene krije se cerebroparajuća priča o novom hitu ispijanja espreso kafe sa penom , kašikom putera i kašikom kokosovog ulja- sve naravno u istoj šoljici. Ovaj američki hit se navodno proširio i na V.Britaniju. Revolucionarni proizvod je inovativno nazvan …..pauza….(zvuk mahnitog dobošanja u svrhu najave)…pauza 2………PUTER-KAFA.

Da, dobro ste čuli, puter jebena kafa! Ko to ne bi pio? Magija za uši i ostale čulne organe.

No tu nije kraj. Po autoru ovog vrsnog nutricionističkog članka ta kafa je toliko energetski bogata, jaka, zdrava da čak menja i doručak. Posle nekoliko pasusa kvazinutricionističkih blebetarija pojavljuje se podatak da je čak osmišljena em značajno popularna PUTER-KAFA DIJETA. Popiješ masnu kafu izjutra, posle prve cigare i ti do ručka ne pomisliš na jelo. Ma ni ručao ne bi nego da se ne baca skuvano.

Onda, šlag na torti. Oči mi zamaglile od neverice. Sat sam ih vremena ispirao mlakom kamilicom. Tek sam sutra uspeo da pročitam uokvireni tekst koji glasi:

„Prema rečima dijetologa, doktorke Sare Šekner, pijenjem visokomasnih i visokokaloričnih napitaka zapravo možete lako da se ugojite, umesto da smršate. Ona predlaže da se držite kafe koju i inače pijete, ali bez krema, bez putera i bez šećera.“

Pa čemu onda onaj naslov gore nesrećo? Čemu trabunjanje o dijeti masnom kafom, njenom pronalazaču? Kokainski zavisnik na cvekli bi bolje popunio taj list elektronske hartije.

Jedno sam siguran. U Srbiji ova kafa a ni taj tip dijete neće nikad zaživeti! Prvo, mi ne koristimo puter nego margarin jer je on jeftiniji i kancerogen. Znači može samo da se zove MARGARIN-KAFA. Drugo, s obzirom da je cela nacija na VAZDUH-DIJETI, prelazak na ovu koja sadrži i kafu i margarin je nezamisliv. Mi jedva pare i za vazduh skrpimo.

 

 

Ostavite odgovor

