Brain on strike!!

BrainVacation1

Nisam postovao ništa od 19. aprila. Nije da nemam ideja no mi je u glavi fešta. Previše vesti, previše emocija, danonoćne analize problema i mogućih scenarija, Dačić u Americi, Koštunica ponovo izašao iz stana, Vučić na Kosovu, Crkva preuzima državu, Kosovo je Srbija- Kosovo nije Srbija, novi Star Trek u bioskopima, čas kiša-čas sunce, piša mi se a opet i srao bih.

Nagomilalo se puno toga a moje sredoglavlje još navrlo da čita neke novine i knjige pa se zamorilo bespotrebno. Nije glava za čitanje (uvek je govorio moj deda) nego da se čovek more lepo počešljati i kapu natakarit.

Smanjio sam i alkohol i to gadno. Nisam ja navikao suva grla disati. Biće da je i to doprinelo da se glavni administrator u mojoj lobanji propisno iznervira i proglasi PAUZU DO DALJNJEG.

Bilo kako bilo, ovo je prinudni odmor Insanije. Kad joj bude vreme, zaživeće ponovo?

2 thoughts on “Brain on strike!!

Ostavite odgovor

