AUTOMOBILI

Malo je dorađen.

Malo je dorađen.

 

Hmm…izvor nepresušnog zadovoljstva za milione ljudi širom planete, afrodizijak za muškarce, simbol muške potencije i lovarnosti za žene, nedosanjani san za mnoge…a za mene skoro NIŠTA. Dobro prevozno sredstvo. Što ga  manje moram popravljati i održavati toliko je bolje. Najbolje je ono koje još i troši k’o upaljač.

Ne kažem da jednog dana neću spoznati ono što mnogi vide u ovoj korisnoj napravi ali ovog momenta još nisam. Imao sam prilike da vozim i da budem vožen u dobrim automobilima ali nikada nisam osetio tu ljubav prema autu, zvuku motora ili mirisu njegovih presvlaka za sedišta. Adrenalin u velikim brzinama i američke fore da svom automobili nadenete ime tipa Besi, Švarc i sl. zvuče mi interesantno kao i plivanje u bazenu motornog ulja. Ipak svedoci smo da ima dosta ljudi koji žive za takve stvari a to je već ozbiljan hedonizam. Sustina je da sam u ovoj oblasti dosta neiskusan jer sam nekako vođen nezainteresovanošću, eskivirao upuštanje u dublje analize ovog sveta iako sam bio i ostao okružen auto manijacima.

 

Ostavite odgovor

