Veliki brat na Farmi

Ako nabijem sebi ovo u šupak, hoću li dobiti neku kintu više?

Ako nabijem sebi ovo u šupak, hoću li dobiti neku kintu više?

Neko ima VB, neko ima Farmu a Srbija, fala bogu i jedno i drugo. Kod nas Veliki brat na radnoj terapiji sa ostalim farmerima, muze krave i pravi sir s aflatoksinom. Sećam se kad se pojavio VB. Bio sam malo uplašen od onog džinovskog oka sa robotizovanim glasom, pa kad bi se čula najavno-odjavna špica meni bi se dlake na leđima fajn nakostrešile. Znao sam da sledi nežni, umili glasić pogolemog brata nam, i svevideće oko koje ne trepne ni kad the Buraz prdne. Od tog prizora sam noću imao jezive snove.

Često sam se budio okupan u znoju, istraumiran i prebledeo. Onda sam shvatio da moram u snovima da se izborim protiv jebenog oka. Moram da ga nađem i nabodem mu ruku do nadlaktice. Da više nikada nikog ne pogleda. Da ceo život nosi crni gusarski povez preko oka. Da ga od tada zovu Crnooko. Zaspem sledeće veče. Kao bežim po nekoj pustinji a ono ispred mene piramida. Sačekam da padne noć pa na mom vernom pink jednorogu (Pinkiju) uletim u istu s ciljem da tamo nađem džinovsko oko. I bilo je tamo, duboko u središtu piramide. Sa njim su bili Milić-Vukašinović, Era Ojdanić, Čip i Dejl, Mič iz Baywatch-a, Vendi i Branko Kockica. Ne pitajte zašto. Uglavnom, uletevši unutra, prekinuo sam ih u  dobro zahuktaloj partiiji žmurke. Mada sam posle čuo da je bilo poprilično dosadno jer se niko  nije mogao sakriti od samohodnog preraslog organa vida. Em sve vidi, em voli da ocinkari  druge, pa se svaka partija očas završavala. Ej ,jebem ti lebac, kad se ni Era nije od njega mogao sakriti i to u piramidi. Šta bi na to rekli faraoni? Da se vratimo na suštinu. Uletim ja tako u p. i nabijem šakom odbeglo kiklopovo okce posred zenice a tik ispod kapka. Tu negde. Istog trena se probudim sa osmehom na licu.

Strah je potpuno nestao ali do dana današnjeg mi nekako nelagodno kad se pomene taj VB. Nestade neželjenog brata neko vreme. Onda se vratio, jači i bolji. Brat nad bratom a još velik. Uz to mu se pridružila ekipa „farmera“ sa pinkovog ranča iz Pizdinaca. Ono moje veče u piramidi ispade piknik. To je bio hor bečkih dečačića u kratkim pantalonicama već naviklih na šamar, u poređenju sa ovim zlom. Ko da detetu otimaš kinder jaje, bre.

Šta sad da radimo? Nisam više ni ja u pitanju. Najeba ovde i staro i mlado. Sve. Ko god u kući ima televizor, makar ga i negledao. Makar ga nikad ne upalio. Ima da se iz ugašenog ekrana pojavi neumoljiva vaginalna napast -Maja Nikolić i upali televizor da bi nas odmah satrli eskadroni spodoba ekremovsko-ojdanićkog tipa.Ovo je ofanziva ljudi. Otvorila se vrata pakla a đavo na godišnjem. Sve loše i naopako, nakaradno, glupo, licemerno, bahato, bezstidno nagrnulo na male ekrane. Kreče se i kerebeče u sred dana, u po noći. To NATO ne bi odbio. A Srbija mala, nikakva. Kakve šanse imamo protiv takve pošasti.

Ne znam. Nemam pojma. Nama, da kažem odraslima, sa već donekle jasnim aršinima, zdravim uzorima, formiranim pogledima na život  i sve oko njega, nama je ovo odvratno, jezivo, mučno. Ali neće nas puno pomeriti sa već ucrtanog pravca. Mi smo tu manje bitni.

Šta je sa decom koja se rađaju i odrastaju u vreme najcrnje televizijske kuge. Kako ona da se odbrane, kako roditelji da ih zaštite, kako kad se na svakom ekranu makar to bio i displej mikrotalasne pećnice, pojavljuje neki Era, neka Maja, Vendi, Ekrem? Ma više čovek ni na klonju ne može da ode na miru. Sve očekujem da će mi u jednom momentu provaliti u klonju Miki Mećava sa onom belom maramom oko glave, onako u rambo stilu i oteti mi poslednje parče toalet papira iz ruke.

Ej, Miki pa gde će ti duša?

One thought on “Veliki brat na Farmi

  1. Pa hahahaahAHAHAHAHXAXAXAA 😀 Moja deca velika, u-ta-taaaa 🙂 Ne pada im na pamet da gledaju VB i Farmu jeeeeeeee…. uspela sam da ih vaspitam kako treba! Bravo! Ten points go to LaBiLnA ! Win-win!

Ostavite odgovor

