Budženje stomaka or Pimp my belly

Praznici nam stižu, praznici nam stižu. Ždere se na sve strane. Trpeze su prevelike, glomazne, zverski raskalašne. Stomaci se budže da ne kažem pimp-uju. Jebeš umerenost, živelo proždiranje do beskonačnosti. Skromnost je vrlina – koji idiot je to rekao. Nema stajanje dok traje obnova zimskih masnih naslaga. Lakše je salast preživeti zimu.

Pomalo sam podpao pod uticaj prazničke izjeličke euforije. U moju odbranu -bio sam pijan. Božić je nova šansa. Božić je nešto posebno. Rađanje Hrista treba dočekati skormno, krajnje jednostavno, sa osećajem ljubavi u srcu i pokajničkim izrazom na licu. Valja se pokajati za naše grehe- počinjene ali i one koje ćemo tek napraviti. Tek onda biće nam oprošteno.

Mene jebe što sam ateista. U pičku maternu – opet prežderavanje i ničim izazvano opijanje!!

Hej, čovek mora da se drži svojih uverenja.

Ostavite odgovor

