1300

Imala je kilo i pol a 'ladna

Bilo je tako ljepo

Ne kaplara, ne spartanaca već preko 1300 pivskih brendova postoji u prelepoj Nemačkoj. Respect!

Nametnula se misija: probati što više piva bez obzira na cenu (u zdravlju ili novcu). Na to treba dodati nešto malo piva iz Holandije, Austrije i Mađarske koje mi se nalaze na putu.

Ja sam a njih toliko. Neću se obrukati, imam pouzdanu mešinu i visoku rezistetnost na pivo. Uostalom, kako propustiti  ovakvu priliku da za sitne pare piješ pivo bogova. Sam Zevs, da kojim slučajem pije pivo bilo bi iz Nemačke. Nažalost on se više navukao na vino te ne zna šta propušta.

Ja sam prihvatio izazov i dao se na posao.

Tako je počelo 22. aprila ove godine  i  dosadašnji  rezultat  je :

Preko  100 palih brendova  piva  a ja još stojim.

Igra se nastavlja.

Spaaaarta!

2 thoughts on “1300

Ostavite odgovor

