Muzičko gnezdo

Šta si to u meni našla moja mala grlice?

Izađem neki dan u dvorište u nameri da u miru popijem čaj i prelistam novine na mojoj omiljenoj baštenskoj stolici, kad krajičkom oka primetim grlicu kako sleće pod krov šupe nekoliko metara udaljene od mene, tik uz zvučnik sa kojeg se širio Čolin zavodljivi glas: “ Ti živiš u oblacima mala…“

Ne budem lenj, donesem merdevine i popnem se čak na četvrti stepenik. Imam šta i da vidim. Na širokoj gredi, desetak centimetara od poprilično glasnog zvučnika (naravno kineske proizvodnje) simpatična grlica svila je gnezdo. Svila ga i zalegla na jaja a muzika joj ni najmanje ne smeta. Gleda me mirno sa izrazom čuđenja, onim njenim crnim okicama kao da misli : „Šta se ovaj medved uspeo uz merdevine? Što blene tako u mene k’o neki junac?“  Potom se vratila svom svetu melodije i toplih jaja.  Mogao bih se zakleti da je nekoliko minuta klimala glavom u ritmu muzike koja se bezobzirno širila sa ćaletovog improvizovanog kineskog razglasa potpuno imuna na prisustvo predebele ljudske prilike na krivim merdevinama.

Siđem dole s nevericom na licu, zadovoljan što imam nove muzički nastrojene komšije. Sednem polako na svoju stolicu, otvorim novine i nastavim svakodnevnu tradiciju ovaj put srećniji nego inače. Pa nema svako grlicu koja „klima“ uz  Čolu.

Ostavite odgovor

