Weifert tamno – odgovor Ujedinjenih srpskih pivara na Lav tamno i Nikšićko crno

Našao sam ga u obližnjem marketu. Kao magnet privukla me je vrlo interesantna boca jednostavnog dizajna. Cena od 66 din. za flašicu od 0,33 l naterala me je na premišljanje u trajanju od 0,33 sek. a onda sam je kupio.

Dobro rashlađeno i servirano u pomalo muzgavoj čaši pokazalo se kao krajnje prijatno otkrovenje. To je klasično crno pivo sa 6,5 % alkohola ali sa jačim sadržajem ekstrakta (15%). Umerene gorčine, na momente sladunjavo i punog, snažnog ukusa. Krasi ga blag miris ječmenog slada i bogata pena.

Na mojoj listi domaćih crnih piva (na prvi pogled) odjednom preuzima vodeće mesto. Svakako ga treba probati pa i testirati u narednom periodu.

Inače proizvodi se u Zaječarskoj pivari  jer je ona u Pančevu odavno zatvorena.

Ostavite odgovor

