Pivo koje nikako ne želite da probate

Iako sam po prirodi veliki izjelica i barem isto toliki pivopija te stoga smatram da treba probati nove stvari, doveo sam se u situaciju da preispitam taj svoj, do sada betonski stav. Mislio sam da na svetu nema tako odvratnog piva da čoveka natera da požali što se rodio. Gadno sam se prevario. Loše sam mislio. Neuk sam bio i u neznanju živeo dok „Niško pivo“  nisam probao.

Smrt u boci

Kad sam pivo sipao u čašu i prineo k nosu da malo osetim ( za šta sam verovao da će biti )prijatan miris hmelja i ječma, presekao me kao čekićem po nosu miris lepka, ustajalih čarapa i jeftinog alkohola. Ipak nisam se povukao već hrabro uronio u kriglu i naravno zažalio još više. Ukus je vrlo sličan mirisu ali bi tu još trebalo dodati trunak  blata i još dosta zozovače.

Posle jedne čaše ovog bućkuriša, bukvalno sam poželeo ispiranje želudca. Nakon dva sata još osećam tu istu mučninu koju mi je izazvala jedna jedina čaša. Ne razumem kako neko to može da pije i kako živ ostaje posle recimo dva piva.

Na kraju ne vidim ni razlog sem već odavno izlizanog lokal patriotizma da se neko truje ovim smećem kad za istu cenu ima mogućnost da pije savim dobro „Zaječarsko“ pivo koje me baš prijatno iznenadilo. Svakom ga iskreno preporučujem.

Od „Niškog zla“ bežite glavom bez obzira.

Ostavite odgovor

