Čelični Raša pokleko.Glavobolja pobedila.

Ni brufen mi više ne pomaže.

Jedna vrlo interesantna stvar se desila danas. Guverner NBS, Radovan Jelašić  podneo je ostavku. Ne bi meni priča bila baš toliko interesantna sama po sebi ali je Raša stvar začinio tako što je tu vest saopštio medijima na redovnoj konferenciji za štampu NAKON podužeg monotonog izveštaja o inflatornim kretanjima u Srbiji. Baš uobičajan način da se saopšti tako krupna vest.

Znate, malo je mi je to komično i čudno. Zamišljam Bila Klintona 1998. godine kad je kulminirao The Lewinsky scandal, kako izlazi za govornicu i počinje predsednički govor koji se pretvara u standardnu dvadesetominutnu prezentaciono-motivacionu uspavanku. Po završetku govora, okreće se ka izlazu a onda se ponovo okrene ka novinarima, približi mikrofonu i doda: “ A da, kresao sam i Moniku Levinski! To bi bilo to za danas, i vidimo se sledeće nedelje.“

Mislim, stvarno. Mora da postoji neki red kad se važna vest saopštava. Mora da se poštuju i novinari i javnost uopšte. Trebao je lepo da izađe na govornicu , kaže „Ljudi ja sam podneo ostavku jer me boli glava od Dinkića i Dijane. Zovu me i u 3 ujutro i prete  da moram da prodajem eure. Neku noć su mi bili ispred kuće i okačili preteću poruku na kapiju. Ne mogu više, ostaviće me žena. A ovaj dosadni izveštaj imate na našem sajtu pa si kvarite oči dok ne oslepite. Prokleti lešinari! Dabogda vam lupa trebala.“

Najbolji je ipak ispao Čubaka (premijer Cvetković). On je vest prokomentariosao uvek dosadnim mumlavim tonom u fazonu „Rekao mi je da ide al’ nije ‘teo da mi kaže žašto. Valjda mu se ne sviđa kako kuvam kavu.“

Ko li će sad da nam dođe milu li mu………………………………………………………..!

Ostavite odgovor

