Kako kupiti novi bicikl?

Ako vam je ostao točak, barem nekrećete od nule...

Ako vam je ostao točak, barem nekrećete od nule...

Odgovor je(ako i malo mozga imate) NIKAKO. Samo lud ili ludo bogat čovek kupuje novi bicikl u ovoj zemlji. Ovde nije pitanje dali će ti ukrasti tvog dvotočkaša nego kada će ga ukrasti? Verujte mi, govorim iz ličnog iskustva. Eto baš sinoć su mi ukrali peti po redu “brdski” bicikl. Dobra stvar je što sam posle drugog, odlučio da više nikad ne kupim novi bajs. Od tada mirnije spavam, ne trošim pare na skupu opremu a “kad mu dođe vreme” i kad ga odnesu, ja se malo iznerviram (nekih desetak minuta zamišljam kako sam uhvatio lopova i kako ga polako nabijam na suv kolac a onda mu lomim koščicu po koščicu dok se ne umorim) a potom se pomirim sa činjenicom da ga više nema. Ako mi je kojim slučajem, službovao celih godinu dana, ja sam presrećan. K’o da sam ga vozio ceo život. Ej, godinu dana da voziš bicikl u Novom Sadu, pa to je super. Jednostavno u Srbiji ne postoji mogućnost da sačuvaš bicikl a policija ne može da pomogne i onda je logična stvar da uvek kupiš polovan (do 50 evra) pa dok ti taljiga,taljiga. Kad ga ukradu, a hoće, barem nećeš da se iznerviraš u toj meri kao da si ga platio 200 evrića, koliko košta dobar, nov MTB. Zato pravac na “najlon” i uzmeš jednog polovnjaka pa da zvizdiš od sreće. Mene to ponovo čeka. Ma samo da mi ovaj novi izdrži godinu dana, ima jare da okrenem.

Napomena: Izvinjavam se onima što bicikl voze pet puta godišnje i drže ga na terasi. U tom slučaju bicikl više služi za sušenje veša i ne podleže zakonima ulice (više zakonima terase-„na korman nikada ne staviti više od 6 pari mokrih čarapa“). Na njih se ovaj članak odnosi.

2 thoughts on “Kako kupiti novi bicikl?

Ostavite odgovor

