Paperman

Paperman

Paperman

Primećujem u zadnje vreme sve više čudnih ljudi. Uvek je u nas bilo čudaka i ludaka ali u zadnje vreme… Navala. Svuda se pojavljuju. Kao pečurke posle kiše. Nekad pomislim da sam u otkačenoj epizodi Seinfelda. Samo čekam da se pojavi Džordž Konstanca.

Danas sam imao priliku da vidim, skoro pa dodirnem čudnu neku pticu. Vozim se gradskim i razmišljam o ko zna čemu. Poluodsutan, pratim  putnike koji ulaze u autobus i prolaze pored mene, čisto da bi negde držao svoj pogled. Stajemo na stanicu blizu nadvožnjaka. U bus ulazi stariji čovek, u nekim 70-tim, obučen u krakte pantalone i košulju kratkih rukava, sve u bež nijansi. Na naboranom licu, natakarene naočare sa modernim ramom. Dioptrija maksimum trojka (znam jer sam i sam naočarko).

Kreće se polako, od vozača ka sredini polupraznog autobusa. Odjednom, pogled mi privuče beli papirić koji mu štrči iz usta.Prilazi bliže a papir je sve veći i jasniji. To je jebena karta za gradski. Izdvaja se kao prerasli džinovski mladež na nečijem nedužnom nosu.

Eto ti ga na, staje baš pored mene i klimne mi glavom sa sve papirićem u ustima. Alo, deda imaš kartu za gradski u ustima, koji ti je kurac! Tek sad vidim da je on potpuno ignoriše. Namešta kosu I gladi se po bradi, prolazeći rukom pored papirića kao da ga nema. Ljudi okolo gledaju I trude se da ne bulje. Stojim pored njega i mislim – ovo je definitivno skrivena kamera. Bolje da pored mene stoji baba sa šeširićem u obliku penisa u punoj erekciji. Jebem ti, ako mi nebi bilo manje čudno. Stojimo tako jedan pored drugog  više od deset minuta. Paperman i ja a između papir. Ne mogu da verujem. Koja budala bi držala papirnu kartu u ustima deset minuta, pogotovo ako ima toliko džepova kao on? Na celom telu ima barem šest džepova, koji će mu papir u ustima? Počinjem da se smejuljim. Ovo je sigurno skrivena kamera.

Ma da mu kažem? Kako da počnem? “Izvinite, gospodine u ustima vam je karta od gradskog autobusa. Mislio sam da možda niste primetili. Možda Vam se samo tako zalepila za usta…”

Dooobro. Ćutanje je zlato. Tri puta meri a jednom seci I tako to. U svakom slučaju reč mu neću reći. Ćuti I gledaj. Posle još jedno pet minuta stane autobus ali srednja vrata na koja smo trebali da izađemo nisu se otvorila. Paperman pusti svoj oštri hrapavi glas: “Otvaraj srednja,bre!”. Papir je I dalje ostao zalepljen za usnu. Otvoriše se vrata I čovek sa papirnom kartom u ustima sigurnim, otresitim koracima izmaršira napolje. Ruka se približi ustima I dok si rekao “GSP” papir je bio zgužvan I pretvoren u lopticu. Zatim sledi elegantan pokret ruke I zgužvana karta završava na trotoaru. Oko njega najmanje tri kante za smeće.

Misterija rešena. Radilo se o atipičnom slučaju Seljačine-retarda koji više voli da drži kartu zalepljenu za usnu nego da je stavi u džep. Kakav fetiš. A ljudi se čude mazohistima. Pitam se da li posle ručka zalepi salvetu za usnu da mu odstoji tu dok ne ode da kenja?

Ostavite odgovor

